Føler du dig stresset eller måske mangler du at finde den indre ro?

Det kunne også tænkes, at du er træt og føler dig nedslidt i kroppen?

Hvis du kender til en af de ting, så er yoga absolut det gode valg for dig, og med yoga – et kvarter om dagen, så kan du opnå de gode ting og samtidig ikke bruge ret lang tid på det.

 

Hvorfor det gode og hurtige Yoga program?

En af de bedste måder at få gang i kroppen igen hvis du f.eks. lider af ondt i kroppen når du skal ud af kroppen, eller benene føles som blyklodser der ikke kan bevæges, så er det yoga. Hvis du ikke føler for at motionerer, så skulle du gøre dig selv den tjeneste at bruge 15 minutter foran fjernsynet hver dag, hvor du udfører et sæt af øvelser, hvilket ikke kræver det store udvalg af yogaudstyr udover en måtte.

Du vinder så mange ting ved at bruge et kvarter om dagen på at strække ud og lade dine led arbejde, for du opnår både en rankere, stærkere og mere velfungerende krop, og du vil faktisk ret hurtigt opnå disse fordele. En sidegevinst er at du også vil opleve, at dit humør bliver væsentligt bedre og gad vide hvad dette bibringer af gode ting. En ting er sikkert, hvis du ikke undlader at gøre noget som f.eks. yoga, så vinder du ingenting med forsætter med de skavanker og ubehag du har haft hele tiden.

 

Yoga et kvarter om dagen bogen?

køb den nemme yoga bog af Sisse FiskerSisse Fisker har skrevet en glimrende bog for folk der gerne vil i gang med at lave yoga derhjemme, men som ikke vil bruge ret lang tid på det.

Denne bog henvender sig faktisk til alle, for selvom du er veltrænet og i form, så vil nogle af disse sveddryppende øvelser også gøre underværker for dig, men det dog primært nybegyndere der vil få flest fordele.

Fordelen ved denne yoga bog fra Sisse Fisker er, at du selv bestemmer tempoet, hvilket vil give dig både tid og ro til at fordybe dig i yogaen og lære din krop at kende.

Du finder forskellige øvelser der både er for en begynder og øvet, for du finder både de afstressende Hatha programmer samt de mere udfordrende Vinyasa programmer, hvilket giver dig den gode start ind i yoga.

Det heldige og gode ved disse øvelser, er at de kan laves samtidig med at du f.eks. ser nyhederne hver aften, eller senere på aftenen, hvis børnene skal puttes først.

 

Lav den gode yoga træning derhjemme

Du kan selvfølgelig også finde et Yoga program til hjemmebrug på f.eks. Youtube, hvor der findes rigtig mange forskellige videoer til hjemmeøvelser, som det udvalg vi har fundet frem til lige her.

Begynder video med 15 minutters træning:

 

20 minutters træningsprogram for helbredet:

 

Øvelser med Terry stiles som er for letøvede og opefter: