Hver eneste dag er der en dansker, som gerne vil tabe sig og komme i god form. Du kender sådan en person eller måske er du ligefrem denne person. Samtidig kender du også til at forfærdelig mange bare bliver ved tanken, for det at tabe sig er noget, som rigtig mange af os giver hurtigt op på – Disse slankekurs brølere på TV2 er et meget godt eksempel.

Hemmeligheden bag det at forbrænde fedt som overvægtig er faktisk ret simpel, hvilket du kan se lige her.

 

Hemmeligheden bag det at forbrænde fedtet

kend til hvordan du taber fedt som overvægtig

Når folk stopper med deres program til at tabe sig, så skyldes det som regel ikke fordi at kosten, motionen eller træningen er en pinefuld færd, men det skyldes i bund og grund at man ikke ser hurtige resultater.

Mange taber motivationen til at tabe sig. De daglige besøg på badevægten rykker sig ikke, og grunden til dette kan skyldes forskellige ting. Din forbrænding er måske ikke god eller sat i gang, og efter træningen der forbrænder kalorier, her “dør” forbrændingen igen.

 

Hvilken træning til at sætte forbrænding i vejret bedst?

Der findes selvfølgelig forskellige måder at sparke forbrændingen i gang eller i vejret, og en af disse er høj intens træning. Det kræver at din grundform skal kunne klare det, hvilket du sikkert ikke vil være i stand til fra start af, hvis du er meget overvægtig hvilket ofte betyder dårlig fysisk form.

Hvis du ikke er i stand til at udføre høj intensiv træning fra start af, så skal du absolut ikke prøve på det, for det vil sikkert føles som en nær død oplevelse og vil med garanti få dig til at give op. Derimod skal du bruge en helt anden form for træning.

 

Brug denne form for træning til at sætte forbrændingen i vejret

lav armbøjninger derhjemme som den gode træning

Der findes nemlig en anden slags træning som du kan bruge, hvis du lider af overvægt, og gerne vil sætte forbrændingen i vejret til at brænde fedtet væk.

Alt afhængig af tiden som du har til rådighed, så kan du opnå gode resultater, ved at træne f.eks. 3 x 30 minutter om dagen, eller bare 3 x 15 minutter.

Brug simple muskeltrænings øvelser tre gange om dagen, hvor du starter med at lave mavebøjninger, armbøjninger, lave planken og sidde på hug uden stol, vil træne forskellige muskelgrupper – Se disse gode træningsøvelser du kan lave derhjemme.

Da din krop sikkert ikke er vant til dine øvelser, så start med lave 1 armbøjning eller hvor mange du kan tage, og spring direkte over og lave så mange mavebøjninger du kun kan og så fremdeles. Lav alle fire øvelser efter hinanden uden pauser, og tag så 30 sekunders pause, før du starter forfra igen.

Hvis du gør det tre gange om dagen, så vil du hurtigt efter et par dage begynde at opleve, at det vil blive nemmere, og ikke mindst, at blodet vil begynde at pumpe hurtigere i kroppe og faktisk sparke forbrændingen i gang stille og roligt.

 

Resultater opnåes bedst ved bare at starte

Med tiden vil du faktisk begynde at forbrænde fedt væk, og din fysiske form vil gradvis blive bedre, hvilket betyder, at du kan udvide træningen til at blive hårdere og hårdere. Rent mentalt vil det også have en klar fordel at gøre det på denne måde, for det er nemmere at lave 3 x 15 minutters træning en f.eks. en hel time i træk.

Når du begynder at føle oveskud, så husk at motion i form af gang, løb, cykling med mere altid hjælper på både vægten og sundhed, så selvfølgelig skal røre dig så meget som muligt.

Begynd at implementerer den sunde kost i hverdagen også, så har du den sunde måde til hvordan man taber sig bedst og ikke mindst, på den helt rigtige måde.

Gem

Gem